iSense: Peste jumatate dintre tineri au facut cumparaturi, in ultimul an, in strainatate

Peste jumatate (59%) dintre tinerii sub 35 de ani din mediul urban au facut cumparaturi, in ultimul an, pe cel putin un magazin online din strainatate, cum ar fi Amazon, AliExpress, eBay sau Alibaba, arata un studiu realizat de compania iSense Solutions. Cel mai popular este Amazon – 88% dintre romanii din mediul urban au auzit de acest retailer si 84% il vor prezent si pe piata locala.

“Desi piata de eCommerce din Romania este in continua crestere, iar retailerii online locali si-au diversificat tot mai mult ofertele, exista o tentatie importanta a platformelor internationale de cumparaturi online in special in randul tinerilor. Astfel, romanii, cu un apetit ridicat pentru shopping, sunt atrasi de preturile avantajoase si de ofertele extrem de variate ale retailerilor online din strainatate, dar si de notorietatea unor branduri precum Amazon sau eBay, toti acesti factori facand din Romania o piata interesanta si cu mult potential pentru acesti giganti”, spune Andrei Canda, Managing Partner, iSense Solutions.

Topul popularitatii este urmat de eBay, de care au auzit 84% dintre romanii din mediul urban, dar si de Alibaba (53%), AliExpress (51%), ASOS si Target (14%). In schimb, clasamentul vanzarilor este complet diferit. In ultimele 12 luni, cei mai multi romani din mediul urban au facut cumparaturi online prin intermediul AliExpress (21%), in timp ce doar 15% prin intermediul eBay, 14% – pe Amazon, iar 5% – pe Alibaba.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *