Raiffeisen Bank anunță o nouă ediție a programului “Catalizator”

Raiffeisen Bank continuă proiectul „Catalizator – un program pentru antreprenori cu idei mari”, workshop-uri organizate pentru antreprenorii și managerii din companiile medii din România, concepute să-i susțină pe aceștia în extinderea și administrarea mai eficientă a afacerilor lor. „Catalizator”, aflat la ediţia a treia, se derulează pe parcursul a trei luni, în toate cele șapte orașe în care programul a fost prezent în edițiile anterioare: Pitești, Brașov, Cluj, Timișoara, Iași, Constanța și București, sub îndrumarea lui Dan Berteanu, trainer și expert în HumanSynergetics.

”Ne este mult mai ușor acum să vorbim de programul „Catalizator”, după ce am trecut cu mare succes prin două ediții. Obiectivele și așteptările noastre legate de program au fost confirmate și validate din plin de cștre participanți, atât prin prezență cât și prin implicare. Este realmente un sentiment de împlinire și succes pe care întreaga echipă l-a avut la finalul fiecăruia din cele șase module, văzând reacțiile participanților și simțind energia, curiozitatea și dorinţa acestora de a afla mai mult, de a înțelege mai bine și de a primi răspunsuri sau confirmări”, a spus Felix Daniliuc, directorul executiv pentru corporații medii și sector public la Raiffeisen Bank.

Primele două ediții s-au desfășurat pe parcursul anului 2017 și au însumat 6 module, 36 de workshop-uri, 6 orașe, 380 de companii. În acest an, „Catalizator” va fi prezent în cele mai importante orașe ale țări, iar primele sesiuni vor avea loc la Pitești – 28 februarie, Brașov – 14 martie și Cluj – 28 martie. Noile workshopuri abordează teme ca: managementul motivaţiei și al conflictelor, precum și leadership-ul participativ. Temele au fost stabilite plecând de la feedbackul participanţilor din cele două ediții precedente ale „Catalizator”. Peste 90% dintre antreprenori au spus că și-ar dori aprofundarea temei relaţiilor din echipă, a modalităților în care ar putea crește motivarea oamenilor și să extindă colaborarea în cadrul echipelor pe care le conduc.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *