BMan, singurul magazin online de modă masculină care oferă produse vestimentare pe măsura bărbaților din România, a înregistrat în 2017 o cifră de afaceri de un milion de euro, cu 110% mai mult față de anul anterior.
Creșterea business-ului BMan s-a datorat investițiilor în noile categorii de produse, în dezvoltarea serviciului de customer care, dar și în campaniile punctuale de marketing.
„În 2017 am avut o retenție foarte bună. Ne-am fidelizat clienții prin campanii speciale, am avut sesiuni multiple de discount-uri și ne-am diversificat gama de produse, prin lansarea colecțiilor de toamnă-iarnă și primăvară-vară. Principalul atuu de care dispunem este cu siguranță atenția pe care o oferim clientului. Ne dorim să avem mereu clienți mulțumiți care pot avea încredere că produsele comandate de pe BMan.ro sunt conforme cu realitatea și mai mult decât, că sunt făcute pe măsurile fiecărui client în parte. Din aceast motiv, doar 9% dintre clienții noștri returnează produsele comandate”, a declarat Vlad Tofan, CEO BMan.ro
Magazinul online românesc de modă masculină a înregistrat cele mai mari vânzări în perioadele aprilie-mai și noiembrie-decembrie. În total, BMan.ro a ajuns la finalul anului 2017 la 47.000 de produse, cămășile reprezentând 22% din totalul vânzărilor, sacourile 18%, iar pantofii 15%.
„Produsele noastre au un design unic și mai mult decât atât oferim cumpărătorilor de fashion masculin cel mai bun raport calitate-preț. Ne inspirăm din colecțiile marilor case de modă europene și aducem publicului din România un vibe colorat cu fiecare ținută pe care o propunem bărbaților. Acest lucru ne-a propulsat în topul preferințelor românilor în materie de fashion masculin”, a adăugat Vlad Tofan.