Potrivit unui nou studiu Mastercard, intitulat „European Digital Banking”, desfăşurat în 11 ţări europene, şase din 10 consumatori salută soluțiile digitale și cred că digitalizarea industriei bancare le face viața mai ușoară și mai sigură. Studiul, realizat în rândul clienților băncilor europene, arată că, de departe, confortul este cel mai reprezentantiv avantaj al soluțiilor bancare digitale, urmat de economia de timp (70%) și ușurința utilizării (59%). Astăzi, Mastercard este un factor și un partener-cheie în furnizarea soluțiilor digitale, lucrând cu peste 30 de noi bănci digitalizate din întreaga Europă, inclusiv N26 (Germania), Holvi (Finlanda) și Monzo (Marea Britanie), și cu multe altele din întreaga lume. În calitate de lider global în domeniul tehnologiilor de plată, compania Mastercard își ajută toți partenerii să dezvolte soluții orientate către client, convenabile și sigure pentru ziua de azi și pentru cea de mâine. Prin furnizarea de know-how tehnologic, a unei infrastructuri globale, a unor produse și a unei rețele la nivel mondial către instituțiile financiare, Mastercard se află în cea mai bună poziție pentru a susține toate băncile și Fintech-urile, fie noi, fie consacrate; toți jucătorii trebuie să navigheze către transformarea digitală a industriei.
„În calitate de companie de tehnologie care operează în industria plăților, am fost concentrați mult timp pe stimularea inovației, atât ca viteză, cât și ca mărime. Este important să nu inovăm de dragul inovației, ci, în schimb, să înțelegem de ce anume au nevoie partenerii noștri și clienții lor ca să continue să folosească plățile digitale pe toate dispozitivele noi. Potrivit acestui studiu, consumatorii vor soluții ușoare și sigure pentru nevoile lor bancare și sunt deschiși către produsele digitale, dacă acestea le îmbunătățesc experiența. Noi îmbrățișăm această schimbare și suntem mândri să fim partenerul ales pentru segmentul european al noilor bănci prin soluțiile noastre ce permit siguranță și securitate, continuând să ne asigurăm că instituțiile consacrate continuă să construiască cele mai bune instrumente din clasa lor, într-un peisaj din ce în ce mai digitalizat”, a declarat Javier Perez, Președinte, Mastercard Europe.