Selena Group a sărbătorit 25 de ani de activitate

Selena a sărbătorit, în România, acolo unde se află prima subsidiară a companiei deschisă în afara Poloniei, piața sa de origine, aniversarea a 25 de ani de activitate. Selena Romania a fost prima subsidiară a grupului deschisă în afara Poloniei și ea continuă să își desfășoare activitatea pe piața românească, o piață în plină dezvoltare și cu un potențial extraordinar a industriei de construcții. Printr-o ofertă complexă de soluții inovatoare și o serie tot mai mare de posibilități de construcție, consolidată și de prezența unei unități locale de producție, Selena pune la dispoziția partenerilor săi locali – contractori, distribuitori și investitori – o serie de oportunități de business absolut unice. Compania a intrat pe piața locală în anul 2000, atunci când a lansat Tytan 65, prima spumă poliuretanică cu productivitate mare, revoluționând astfel segmentul de montaje de uși și ferestre.

„În 2016, România a fost țara europeană cu cea mai mare creștere economică, o creștere ce ne-a caracterizat și propria evoluție. Până în prezent, ne-am consolidat prezența pe piața românească în diverse domenii precum construcțiile, energia și agricultura, acolo unde clienții noștri sunt extrem de interesați de tehnologii noi care oferă posibilitatea eficientizării costurilor și a consumului de energie. Ne bucurăm că am reușit să dezvoltăm parteneriate de succes cu clienți locali și suntem mândri când vedem că produsele noastre le permit acestora să crească standardele de viață și să îmbunătățească accesul către noi tehnologii. Scopul nostru este să introducem soluții inovatoare de aplicare a materialelor de construcții, soluții care să revoluționeze profund modul în care se construiește, contribuind, în același timp, la dezvoltarea business-ului partenerilor noștri”, a spus Daniel Sipu, General Manager al Selena România.

În 2012, Selena și-a consolidat prezența locală și ca producător prin achiziția și integrarea Euro MGA, un cunoscut producător local de mortare uscate și adezivi pudră și unul dintre cele mai vechi branduri locale de materiale de construcții. În prezent, cu peste 17 ani de experiență locală, o echipă de 65 de oameni și o rețea totală de peste 700 de parteneri și distribuitori activi, Selena acoperă întreaga țară. Cele mai recente rapoarte din domeniu evidențiază o serie de tendințe puternice ce vor recreiona piața locală. Un exemplu este faptul că, impulsionată de construcțiile noi și de programe de reabilitare a clădirilor din toată țara, piața locală de materiale de construcții va crește anul acesta cu aproximativ 5,8% față de nivelul din 2016. Mai mult decât atât, pentru anul în curs, Guvernul României a alocat un buget mai mare pentru investiții, de până la 4,84% din PIB, ceea ce reprezintă o creștere de 25% comparativ cu 2016. Cumulate, aceste cifre sunt o dovadă clară a potențialului de creștere a pieței și a cererii de produse, aplicații și tehnologii de construcție îmbunătățite, precum cele oferite de grupul Selena, care să asigure rezultate și performanțe mai bune.

Valorificând cei 25 de ani de experiență în producția de spume dintr-o singură componentă, adezivi și materiale de etanșare, Selena Group explorează acum noi tehnologii de aplicare cu ajutorul unor produse revoluționare, precum adezivii spumă sau COOL-R, produse ce vor schimba viitorul construcțiilor.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *