DEICHMANN : Creștere importantă a cifrei de afaceri in 2016

DEICHMANN România a încheiat cu succes exerciţiul financiar 2016. Cifra de afaceri a companiei, care aparţine de grupul DEICHMANN cu sediul în Essen, Germania, a crescut cu 15,9% la 380,5 milioane Lei (2015: 328,4 milioane Lei). Liderul de piaţă în comerţul românesc de încălţăminte cu amănuntul a vândut anul trecut 3,2 milioane de perechi. „Suntem foarte mulţumiţi de rezultat. Chiar şi la zece ani după intrarea noastră pe piaţa din România suntem în continuă creştere şi ne orientăm în mod consecvent spre necesităţile clienţilor noştri”, spune Daniel Popa, directorul general al firmei DEICHMANN România. 

Printre strategiile noastre se numără faptul că noi abordăm, prin oferta noastră, toate grupele de vârstă şi categoriile sociale. Oferim încălţăminte foarte modernă, de calitate, la preţuri extrem de convenabile”, spune Popa. „Cu acest concept am reuşit să accesăm o nişă de piaţă. Clienţii din România au fost convinşi de oferta noastră, astfel că de 4 ani suntem şi lideri de piaţă. Ne bucurăm de această poveste de succes.
DEICHMANN România a deschis primul magazin în 2007 şi de atunci şi-a extins în continuare reţeaua de filiale. Cu cele opt noi filiale care au fost deschise în 2016, compania este prezentă acum în 82 de locaţii. Numărul angajaţilor a crescut în total la 629 (2015: 612). Pentru anul curent 2017 sunt planificate 7 noi filiale. „Ne bucurăm că prin deschiderea unor noi magazine vom putea crea şi în jur de 40 de noi locuri de muncă”, spune Popa. În plus, compania va investi în modernizarea reţelei sale de filiale: În acest an sunt planificate trei reamenajări ale filialelor existente.
De asemenea, compania este bine echipată pentru viitor şi datorită magazinului său online, care a fost lansat în septembrie 2016. La www.deichmann.com clienţii pot alege în permanenţă modele din întreaga colecţie.

Leave a Reply

Your email address will not be published.