Foodpanda: O treime dintre românii care își comandă mâncarea online aleg plata cu cardul

Ponderea internauţilor români care optează pentru plata cu cardul a comenzilor de mâncare este în creştere. Astfel, în primele 2 luni ale acestui an, peste 30% dintre cei care au comandat mâncare online, au ales această modalitate de plată, dintre care 25% au optat pentru plata online, cu cardul, iar restul de 5% a ales să achite prin POS mobil, conform datelor foodpanda.ro, cea mai mare platformă de food ordering din România. În ceea ce privește valoarea medie a comenzilor, la nivel național, aceasta s-a situat la aproape 63 de lei pentru comenzile plătite online cu cardul, respectiv 61 de lei pentru cele achitate prin POS mobil.

„Rezultatele lunilor ianuarie-februarie ale acestui an ne determină să credem că va exista o creștere constantă a plăților cu cardul pe tot parcursul lui 2017. Cea mai mare evoluție a avut-o valoarea totală a sumelor achitate online cu cardul, care a înregistrat o creștere de 38% în primele două luni ale lui 2017, față anul anterior”, declară Radu Bălăceanu, Country Manager foodpanda România.

De asemenea, conform datelor centralizate de companie, sub 2% din cei care își comandă mâncarea de pe Internet optează pentru plata cu tichetele de masă. Media bonurilor folosite pentru plata unei comenzi plasate pe foodpanda este de circa 6 tichete. Bucureștenii, clujenii și timișorenii folosesc cel mai des plata cu cardul pentru achitarea preparatelor culinare comandate. În ceea ce privește valoarea medie a comenzilor achitate cu cardul, aceasta diferă în funcție de fiecare oraș în parte. Astfel că, cei din Capitală, achită prin intermediul cardului, în medie, 64 de lei per comandă, în timp ce locuitorii din Cluj-Napoca și Timișoară plătesc, în medie, 52 de lei, respectiv 42 de lei pentru o comandă. Potrivit Country Manager-ului foodpanda, din totalul comenzilor din București plătite cu cardul, aproximativ 15% au fost înregistrate în aplicație, dintre care 12% au reprezentat comenzile plătite online, iar restul au fost cele achitate prin intermediul POS-ului. De asemenea, ponderea comenzilor din București lansate de pe desktop a fost de 11,7%, 10% reprezentând cele plătite online, iar 1,7% comenzile achitate prin POS mobil.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *