Lansat în București în februarie 2015, UBER s-a extins în ultimii doi ani în Cluj, Timișoara și Brașov și a ajuns la 250.000 de utilizatori, de peste trei ori mai mult față de februarie 2016. În prezent, România este pe locul al doilea în Europa Centrală și de Est, după Polonia, la numărul de utilizatori UBER. Dacă ritmul de creștere a serviciului se menține, până cel mai târziu în 2020 București ar putea fi primul oraș din Europa Centrală și de Est cu uberPOOL, serviciul ce conectează oameni care merg în aceeași direcție și le permite să împartă costurile călătoriei. În prezent, uberPOOL este disponibil în 29 de orașe, unde servicii ca uberX sunt folosite la scară largă, printre care San Francisco, Londra sau Paris. În aceste orașe, peste 20% din cursele cu Uber sunt curse împărțite cu alții, prin uberPOOL. În doar 6 luni, uberPOOL a redus numărul de kilometri conduși cu peste 500 de milioane și a economisit 261 de milioane de litri de combustibil, echivalentul a nouă piscine olimpice.
“Angajamentul nostru este unul simplu: mai mulți oameni în mai puține mașini. Dacă vom continua să convingem la fel de mulți oameni ca până acum să renunțe la mașină sau să o împartă cu alții, vom putea reduce traficul din București cu aproximativ o treime până în 2020. București este cea mai aglomerată capitală din Europa, iar noi vrem să fim un partener al Primăriei București în rezolvarea acestei probleme, așa cum colaborăm cu autoritățile din Boston, New Jersey, Sydney sau Manilla. Avem numeroase exemple concrete de orașe în care tehnologia și datele UBER ajută la reducerea traficului și putem să oferim asta și aici”, a spus Nicoleta Schroeder, General Manager UBER România.