Bridgestone a încheiat un parteneriat cu Jocurile Olimpice

În cadrul conferinţei de presă de la Geneva International Motor Show 2017, Paolo Ferrari, CEO şi Preşedinte Bridgestone EMEA, a anunţat startul oficial al parteneriatului cu Jocurile Olimpice în regiunea EMEA. La conferinţa de presă a participat şi Christophe Dubi, Director Executiv Jocurile Olimpice, Comitetul Olimpic Internaţional.

Cu ocazia anunţului oficial al parteneriatului, Paolo Ferrari afirmă: “La Bridgestone avem un angajament pe termen lung faţă de Mişcarea Olimpică, cu scopul de a veni în sprijinul olimpicilor şi de a susţine eforturile lor de a-şi îndeplini visele. Noi credem că acesta este un mesaj foarte puternic, iar în lunile ce urmează vom dezvălui concret cum vom susţine Jocurile Olimpice. Ceea ce pot spune din perspectiva mea e că sportul prezintă un mare interes la nivel global şi este exact ceea ce avem nevoie aici, în regiunea noastră. Acest parteneriat aduce emoţie mărcii noastre”.

Continuând în aceeaşi notă, Christophe Dubi a adăugat: “Atunci cand sportivii îşi urmăresc visurile, este nevoie de o mare solidaritate, iar noi suntem foarte norocoşi să avem parteneri de top, care investesc în Jocurile Olimpice şi care ne ajută”.

Parteneriatul pe termen lung dintre Comitetul Olimpic Internaţional şi Bridgestone se va desfăşura până în anul 2024 şi va include Jocurile Olimpice de Iarnă 2018 de la PyeongChang, Jocurile Olimpice 2020 de la Tokyo, Jocurile Olimpice de Iarnă 2022 de la Beijing şi Jocurile Olimpice din 2024.

Leave a Reply

Your email address will not be published.