Brutariile Paul lanseaza campania de responsabilizare #redefinestefemeie

Brutăriile Paul lanseaza #redefinestefemeia, o campanie de responsabilizare, ca reacție la percepția pe alocuri învechită asupra femeii și a rolului ei în societatea românească.

Paul România s-a alăturat încă de anul trecut luptei împotriva inegalității de gen din România și susține în continuare acest demers prin campanii de conștientizare care pot avea un impact pozitiv în societate.

Campania #redefinestefemeia își propune să demonstreze că, în contextul actual, femeia nu se mai  identifică cu statutul și rolul limitative care i se ofereau în societatea tradițională. Astăzi, putem identifica o serie de valențe actuale, pozitive, pe care le întâlnim și le folosim cu toții, zi de zi.

„Consideram ca, in ziua de astazi, sunt o multime de cuvinte frumoase prin care ar trebui definita femeia, mult mai multe decat cele la care ne raportam acum 50, 20 sau chiar 10 ani. De aceea am lansat #redefinestefemeia, chiar de Ziua Internationala a Femeii, o campanie de responsabilizare care face apel catre romani sa contribuie cu acceptii actuale, pozitive pentru a ilustra ce inseamnă azi ideea de femeie”, declara Monica Eftimie, Chief Marketing Officer, Paul Romania.

Obiectivul demersului, de a îmbunătăți familia lexicală a conceptului femeie, este susținut de instrumente specifice puse la dispoziția oricărui român care dorește să se implice alături de brutăriile Paul în campanie.

Pe www.redefinestefemeia.ro,  orice persoană poate sugera noi definiții sau atribute ale cuvântului femeie, iar clienții care ajung în brutării își pot lăsa impresiile pe cartolinele speciale.

Paul România va colecta toate aceste informații, care ulterior vor face obiectul unei petiții adresate autorităților cu competență în combaterea discriminării, pentru a face un prim pas către îmbogățirea familiei lexicale a conceptului femeie. Petiția va fi disponibilă online.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.