Noul Renault Captur, dezvăluit la Salonul Auto de la Geneva

Noul Captur va fi dezvăluit la Salonul Auto de la Geneva în dată de 7 martie. Cu un design îmbunătățit, atât la interior, cât şi la exterior, dar şi cu echipări noi, Renault Captur este cel mai vândut crossover al segmentului B în Europa (215.670 unităţi în 2016).

Captur menţine elementele esenţiale care au contribuit la succesul său, inclusiv caroseria în două nuanţe. Posibilităţile de personalizare au fost însă extinse cu două noi culori – Atacama Orange şi Ocean Blue, la care se adaugă o nouă culoare de plafon – Platinum Gray. Clienţii pot alege din peste 30 de combinaţii diferite pentru a-şi personaliza propria masină.

Noul model  propune şase pachete de personalizare a interiorului şi o diversitate de culori – Ivory, Ocean Blue, Caramel, Red, Satin Chrome şi Patina Chrome. Pentru exterior sunt propuse cinci pachete: Ivory, Ocean Blue, Capuccino, Red şi Atacama Orange (pentru şuruburile roţilor şi protecţiile pentru pasajele roţilor).

Noul Captur este echipat, în funcţie de versiuni, cu proiectoare full LED Pure Vision. Această tehnologie accentuează design-ul exterior şi îmbunătăţeşte siguranţa, oferind în acelaşi timp o mai mare eficienţă. Luminile de zi cu LED, în forma literei « C », sunt integrate în bara de protecţie inferioară, recreând astfel identitatea luminoasă a brand-ului. Luminile din spate sunt dotate cu aceeaşi semnătură, vizibilă atât noaptea cât şi ziua.

Patru tipuri de pneuri sunt disponibile pentru primele trei niveluri de echipare: două de 16”, Extrême & Adventure, şi două de 17”, Emotion & Explore.

De la al treilea nivel de echipare, Captur poate fi echipat cu un pavilion vitrat fix. Disponibil numai în configurație în două nuanțe, această nouă caracteristică îmbunătățește lumina ambientală în cabină.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *