Nicoleta Eftimiu este noul Franchise Country Manager, aceasta fiind cea mai înaltă poziție în structura organizatorică a companiei pentru țările din Europa de Sud-Est. Si asta pentru ca incepând cu luna ianuarie 2017, Coca-Cola își promovează Directorul de Marketing la conducerea operațiunilor din România și Moldova. În plus, este prima femeie desemnată să conducă operațiunile Coca-Cola din cele două regiuni.
Nicoleta Eftimiu este un manager-cheie în cadrul Sistemului, un profesionist dedicat inovației, ideii de a face lucrurile mereu altfel, care se ghidează după principiul că succesul vine în echipă, punând accent pe oameni și pe crearea unui mediu favorabil dezvoltării.
Astfel, în noua poziție vine cu o viziune strategică asupra companiei pe care o va coordona: „Mă aflu într-o continuă competiție cu mine însămi: nu m-am oprit niciodată la un singur lucru, îmi place să descopăr ce se află dincolo de „ce ar fi dacă”, să experimentez. Aplic acest lucru atât în plan profesional, cât și personal. Și acesta este și crezul cu care pornesc în noua mea călătorie, mă văd ridicând ștacheta încontinuu, fie că este vorba de consolidarea și dezvoltarea echipei, fie că este vorba de inovație. Pe asta pariez în evoluția business-ului nostru.”
În noua funcție, Nicoleta Eftimiu vine cu un un bagaj solid de cunoștințe pentru companie, cumulat de-a lungul celor 19 ani în care a lucrat direct sau indirect pentru Coca-Cola.
Și-a început parcursul profesional în agenție, în poziția de Account Director pentru brand-ul Coca-Cola, iar apoi s-a alăturat echipei Coca-Cola Hellenic Bottling Company România în poziția de Category Manager Stills and New Business. Această poziție i-a permis să acumuleze cunoștințe pe partea de distribuție și de comercializare directă.
Apoi, următorul său pas în carieră a fost făcut către Coca-Cola România, unde a ocupat funcții atât locale, cât și regionale – de la Brand Manager și până la Marketing Director.
Sub conducerea Nicoletei Eftimiu, echipa Coca-Cola România a inițiat campanii de succes, cu rezultate eficiente la nivel de business și concepte inovatoare care au fost recunoscute în festivaluri de publicitate internaționale, România devenind exemplu de best-practice pentru țările din Europa Centrală și de Sud-Est.