Noua campanie Amigo marchează asocierea brandului cu Horia Tecău

Noua campanie Amigo, Fii energie, nu vorbe, marchează asocierea brandului cu sportul, printr-o colaborare de excepție cu Horia Tecău. Cultura sportului este una dintre cele mai importante forțe care înfruntă în România tendința generală spre pasivitate, lipsă de încredere și negativism. Sportul înseamnă implicare, efort, perseverență, disciplină, încredere în sine și puterea de a depăși obstacole, dar, pe lângă toate acestea, sportul înseamnă energie, nu vorbe. Conform unui studiu realizat de Unlock Market Research, Horia Tecău este unul dintre cei mai populari și iubiți sportivi din România, un model prin performanță și echilibru, carismă și atitudine pozitivă. În plus, tenisul este unul dintre cele mai iubite sporturi din România.

„Sunt tare încântat de acestă colaborare, pe care o văd ca pe o șansă de a vorbi despre pasiunea vieții mele. Eu cred în sport și iubesc tenisul, cred în disciplina și energia pe care cele două le pot oferi oricui, cred în a deveni mai buni în fiecare zi, cu fiecare dimineață în care alegem să ne ridicăm din pat înaintea tuturor, să ne bem cafeaua și să ne punem pe treabă!”Horia Tecău, tenismen român.

Deși un aspect mai puțin cunoscut, consumul de cafea este un obicei al multor sportivi de performanță, și nu numai. Tot mai multe studii arată efectele pozitive ale acesteia, în raport cu activitatea fizică susținută, și o serie de experți în domeniu o recomandă pentru acel plus de energie necesar pentru a începe antrenamentul la primele ore ale dimineții, sau pentru a reveni la el pe parcursul zilei. Noua campanie Amigo, Fii energie, nu vorbe, va fi activă atât în mediul offline, prin prezență in-store, cât și online – pe canalele brandului, și pe TV – printr-un spot-manifesto al cărui actor principal este chiar Horia Tecău.

Leave a Reply

Your email address will not be published.