OSF Global Services: Premiul “Salesforce Partner Innovation”

Compania romano-canadiana OSF Global Services a primit recent distinctia “Salesforce Partner Innovation”  la categoria Retail din partea gigantului Nord – American Salesforce.

Premiul „Salesforce Partner – Innovation in Retail” a fost acordat, in cadrul evenimentului Dreamforce 2016, de catre Salesforce brandului OSF Commerce din cadrul OSF Global Services, un furnizor romano-canadian de servicii de consultanta, dezvoltare si integrare tehnologica.

“Această recunoaștere este o dovadă a contribuției remarcabile a OSF Commerce, care a reuşit să inoveze  și să asigure un succes remarcabil pentru clienții săi, în calitate de partener Salesforce”, a declarat Don Lynch, SVP, Aliante Worldwide, Salesforce.

“Aș dori să mulțumesc Salesforce pentru parteneriatul său de durată și tuturor celor de la OSF, care ne-au ajutat să facem acest semnificativ pas înainte”, a declarat Gerard Szatvanyi, Presedinte & CEO, OSF Commerce. “Aceasta este o recunoaștere pentru toată munca grea pe care ați depus-o de-a lungul anilor, iar eu sunt mândru să o pot împărtăși cu voi toți.”

Distinctia marcheaza contributia companiei romano-americane la transformarea business-ului Predator Nutrition (cel mai mare retailer de produse de nutritie din Marea Britanie), prin unificarea site-ului de e-commerce cu sistemul Customer Relationship Management, cu ajutorul produsului OSF UnifyCOMMERCE.

Am văzut o serie de îmbunătățiri semnificative de la lansarea din octombrie (2015)”, a declarat Reggie Johal, Fondator & CEO, Predator Nutrition. “Ratele de conversie ecommerce au crescut cu 50%; viteza de încărcare a paginii a scăzut  de la 5 secunde, în medie, până la sub 2 secunde; avem acum o platformă care ne va permite să deschidem și operațiunile din SUA începând cu acest an. “

Dezvoltarea produsului OSF UnifyCOMMERCE a început în 2013, anul în care s-a născut conturarea viziunii OSF Commerce de a integra platforma Salesforce cu fosta platformă Demandware. În același an, produsul a primit prima certificare din partea Demandware, în 2014 urmând cea de la Salesforce. De atunci, OSF a continuat îmbunătăţirea produsului prin crearea de Lightning Components unice pentru Salesforce Commerce Cloud, uşor de folosit în Community Builder din Salesforce Community. Pe lângă vizibilitatea 3600 a datelor, şi posibilitatea de a plasa comenzi în numele clienţilor („order-on-behalf”), OSF UnifyCOMMERCE permite companiilor să înlesnească clienţilor înregistraţi navigarea cu uşurinţă între siteul Commerce Cloud şi Salesforce Community, prin Single Sign-On, un coş de cumpărături care este mereu prezent, oriunde se află clientul, şi posibilitatea de a cumpăra direct din Community.

De asemenea, în timpul evenimentului Dreamforce, OSF UnifyCOMMERCE a fost menţionat de către Salesforce, în cadrul sesiunii „Commerce Cloud”, pentru funcționalitatea in-context commerce (ecommerce contextual), care le  permite clienţilor să adauge produse recomandate în coşurile de cumpărături în timp ce accesează subiecte de interes, direct în Salesforce Community.

Leave a Reply

Your email address will not be published.