Avangate, platforma eCommerce care sprijină companiile din întreaga lume să își maximizeze veniturile obținute din vânzarea de software, SaaS și soluții digitale, a anunțat lansarea de toamnă a soluției sale integrate. Platforma Avangate dispune acum de funcționalități suplimentare ce vor ajuta firmele să obțină o creștere sustenabilă, pe termen lung. Noul update al platformei, lansat sub denumirea Growth Accelerator Suite, reunește o colecție de functionalități și unelte pentru eCommerce ce au la bază cele mai bune practici identificate de Avangate din experiența ultimilor ani, toate concepute pentru a maximiza veniturile recurente.
Erich Litch, Chief Revenue Officer la Avangate, a declarat: “În condițiile economiei actuale în care multiple servicii se vând pe bază de abonament, companiile pur și simplu nu pot scala propriile afaceri pentru a atinge potențialul maxim decât dacă simplifică anumite elemente de bază. Acest update al platformei Avangate, care se bazează pe sute de metode de creștere a vânzărilor testate de-a lungul anilor, le oferă companiilor de software, SaaS și servicii digitale, puterea de a răspunde rapid cerințelor pieței și de a oferi consumatorilor experiențe valoroase și consecvente în ceea ce privește brandul lor. Dacă nu rezolvi rapid unele situații cum ar fi abandonarea unui coș de cumpărături în magazinul tău online, comunicarea cu clienții, atunci nu te poți concentra pe obiectivul de a crește vânzările și nu poți maximiza veniturile recurente. Noi ajutăm companiile exact în aceste situații, astfel încât eforturile lor să se îndrepte în direcția care ce contează cel mai mult – creșterea”.
Principalele facilități oferite de Growth Accelerator Suite includ îmbunătățiri pentru conversia în coșul de cumpărături. Avangate a optimizat motorul dedicat achiziției de clienți cu un nou produs, ConvertPlus. Această capabilitate utilizează cele mai recente tehnologii de pe piață și încorporează cele mai bune practici în domeniul conversiilor și autorizării plăților. În plus, pe baza analizării unei cantități mari de informații din tranzacții și legate de comportamentul utilizatorilor, ConvertPlus oferă clientului final, cumpărătorul, o experiență superioară în procesul de achiziție online. Interacțiunea cu clienții – cel mai recent instrument dedicat comunicării cu clienții, EngagePlus, include opțiuni extinse de personalizare a email-urilor, ceea ce permite companiilor să controleze cu precizie întregul proces de comunicare cu cumpărătorii, de la prima achiziție până la fiecare plată recurentă. EngagePlus permite companiilor să creeze versiuni personalizate de interacțiune care se potrivesc cel mai bine cu profilul cumpărătorilor.