De 1 Decembrie, Kaufland a deschis un nou magazin în Orașul Imnului – Râmnicu Vâlcea

Kaufland România a deschis joi, 1 Decembrie, un nou magazin în Râmnicu Vâlcea, acesta fiind cel de-al 111-lea magazin al rețelei din țară.

Noul magazin Kaufland va fi situat în str. Barajului Nr 32-34, în Râmnicu Vâlcea și va pune la dispoziția locuitorilor o gamă diversificată de produse de calitate la prețuri reduse. Programul hipermarket-ului va fi de la 7.30 – 22.00 de luni până sâmbătă, iar duminică de la ora 8:00 la 20:00. Magazinul este prevăzut cu o stație de alimentare a mașinilor electrice sau hibride, încărcarea acestora fiind gratuită. Parcarea cuprinde 166 de locuri pentru mașini, rastele pentru biciclete, iar 4 locuri sunt destinate celor care utilizează stația de alimentare a mașinilor electrice.

Acesta va fi al doilea magazin din România în care clienții vor putea folosi aplicația Kaufland Scan&Pay pentru cumpărături rapide, magazinul având case speciale pentru cei care o folosesc. Aplicația se descarcă gratuit și permite clienților Kaufland să îşi facă cumpărăturile mai repede în magazin, scanând singuri cu telefonul mobil produsele puse în coș și apoi să le achite în câteva secunde la casele desemnate.

Prin deschiderea acestui nou magazin, Kaufland, unul dintre cei mai mari angajatori din România, susține dezvoltarea comunității locale, creând peste 90 de locuri noi de muncă în Râmnicu Vâlcea.

Suprafața de vânzare a hipermarket-ului este de 2400 mp și este prevăzut cu patru spații închiriate în interiorul galeriei comerciale – farmacie, plafar, tabaco expres și atelier chei.

Printre serviciile speciale pe care noul magazin le oferă se numără și un punct Grill pentru cei care vor să ia rapid o masă gustoasă.

Locuitorii orașului Râmnicu Vâlcea vor fi așteptați în fiecare săptămână cu oferte speciale și cu un sortiment larg și variat, magazinul punând accent pe produsele proaspete și pe cele făcute în România. Kaufland România acordă o atenție sporită prospețimii și de aceea asigură zilnic livrări de produse proaspete precum legume, fructe, lactate, carne, mezeluri etc. printr-un traseu scurt de aprovizionare.

„Ne extindem pentru a aduce mai aproape de români produsele proaspete, de calitate, la prețuri mici. Peste jumătate din sortimentul nostru este de proveniență românească și procentul se află în creștere, mulțumită parteneriatelor de succes pe care le avem cu producătorii autohtoni, pe care îi susținem prin programe dedicate. Extinderea Kaufland este și va fi sustenabilă, magazinele având integrat un concept eco și tehnologii verzi”, a declarat Valer Hancaș, Manager Corporate Affairs & Comunicare, Kaufland România.

Leave a Reply

Your email address will not be published.