Electric Plus: Vânzările produselor Barrier, plus 35% în primele nouă luni

ansamblu-barrier-fabrica-electricBrandul Barrier a înregistrat o creștere cu 35% în primele 9 luni ale lui 2016. Compania a reușit să accelereze ritmul de creștere al cifrei de afaceri datorită finalizarii primului ciclu de investiții, în valoare totală de 12 milioane de euro, al cărui efect se vede în creșterea vânzărilor. Un alt factor de creștere al brandului deținut de producătorul de tâmplărie termoizolantă din PVC Electric Plus în acest an este extinderea rețelei de magazine în sistem franciză la nivel național. Anul acesta au fost deschise francize la Constanța, Ploiești, Galați, Brașov, urmând ca, până la finalul anului, să se deschidă un nou showroom în Mangalia. Partenerii francizați constituie un procent important din cifra de afaceri realizată de brandul Barrier. În afara dezvoltării rețelei de magazine în franciză, compania comercializează produsele Barrier prin parteneriatele încheiate cu peste 300 de colaboratori în toate județele țării. Alți factori care au contribuit la creșterea cifrei de afaceri se referă la investiția continuă în dezvoltarea personalului și în calitatea recrutării, precum și în derularea unei campanii de marketing de impact.

”Ne bucură eforturile susținute ale întregii echipe pentru a ajunge la aceste rezultate foarte bune. Investițiile în utilajele și tehnologiile de ultimă generație realizate în ultimii ani și-au demonstrat cu prisosință eficiența și au favorizat creșterea economică și, în același timp, au condus la creare de noi locuri de muncă. Am pus la punct un sistem de producție adaptat cerințelor în schimbare ale pieței, un sistem care permite clienților acces la inovațiile din domeniu. Pe baza acestor rezultate, preconizăm că până la sfârșitul anului vom înregistra o creștere de 40% comparativ cu 2015”, a declarat Adrian Gârmacea, director general al companiei.

Cea mai mare pondere în realizarea cifrei de afaceri provine din vânzările interne, în timp ce exporturile reprezintă circa 22% din totalul cifrei de afaceri. Pentru că exporturile sunt foarte importante pentru companie, în ultimii doi ani a fost dezvoltată structura de vânzări pentru export, iar în prezent compania are peste 150 de colaboratori în Europa, Asia și America. Ca pondere a produselor termoizolante în realizarea cifrei de afaceri, ferestrele și ușile termoizolante reprezinta cea mai mare parte (80%), în timp ce ușile de garaj totalizează 15%, iar rulourile contabilizează 5%.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *