Netopia: Peste 1.000 magazine partenere au organizat campanii de Black Friday

netopiaLa cei peste 1.000 de comercianţi parteneri mobilPay, valoarea medie a cumpărăturilor în rate de Black Friday a fost de circa 200 de euro, dublu faţă de media plăţii integrale Bucureşti, 25 noiembrie 2016: Peste 1.000 de comercianţi online din România, aflaţi în portofoliul NETOPIA mobilPay, au organizat campanii de Black Friday pe 18 noiembrie. Cele mai mari tranzacţii intermediate de procesator au depăşit valoarea de 10.000 lei, majoritatea fiind pentru produse de mobilier, accesorii pentru casă şi fashion. Peste 22% dintre plăţile de Black Friday au fost în rate, cu cardul de credit, faţă de 5%, ponderea tranzacţiilor online în rate raportată de NETOPIA mobilPay în luna octombrie a acestui an. Potrivit datelor NETOPIA mobilPay, cel mai mare jucător de pe piaţa locală de plăţi electronice, majoritatea cumpărăturilor de Black Friday, peste 47%, au fost făcute până în ora 12:00, pentru produse IT&C şi fashion.

Valoarea medie a plăţilor s-a situat, anul acesta, la circa 450 lei, faţă de 500 lei, anul trecut, însă s-au remarcat şi plăţi record, precum şi multe tranzacţii în Bitcoin. Astfel, cele mai mari sume procesate de companie la ediţia de anul acesta au depăşit ordinul zecilor de mii de lei. Cea mai mare tranzacţie a valorat mai bine de 20.000 lei, pentru mobilier şi accesorii home & deco, urmată de o alta ce a atins peste 14.000 lei tot pentru accesorii de casă, respectiv 10.000 lei pentru articole de îmbrăcăminte.

„A fost un Black Friday alert, cu un număr mare de comercianţi, toţi beneficiind de cele mai bune servicii de procesare, cu zero incidente de plată. Unii dintre ei s-au decis chiar pe ultima sută de metri să implementeze şi să valideze sistemul NETOPIA mobilPay, iar noi i-am ajutat, practic, să prindă campania. Salutăm inclusiv clienţii care au ales să achite în Bitcoin. Într-o singură zi s-a înregistrat echivalentul a 30% din totalul plăţilor în moneda digitală intermediate într-o lună normală, iar coşul mediu achitat în Bitcoin de Black Friday s-a ridicat la 1.000 lei”, declară Antonio Eram, CEO şi Fondator al NETOPIA mobilPay.

Şi la ediţia de anul acesta s-a remarcat o intenţie mai mare de cumpărare, în condiţiile în care valoarea totală a plăţilor respinse pe motiv de fonduri insuficiente s-a ridicat la 15 mil. lei. În ceea ce priveşte achiziţiile online în rate intermediate de companie, acestea au reprezentat 22% din totalul plăţilor procesate pe 18 noiembrie, în condiţiile în care, pe toată luna octombrie, doar 5% din plăţile online sunt realizate cu cardul de credit, în rate fixe. Valoarea medie a cumpărăturilor în rate a fost de 850 lei (cca 200 euro), dublu faţă de media plăţii integrale, în timp ce valoarea medie a tranzacţiilor în mai mult de 6 rate s-a ridicat la 940 lei, iar a celor de mai mult de 10 rate la 960 lei.

Leave a Reply

Your email address will not be published.