PayPoint după prima jumătate a anului financiar 2016-2017: 32,6 milioane de tranzacții plăți facturi

terminal-paypoint_facturiPayPoint raportează pentru România rezultate în creştere pentru prima jumătate a anului financiar 2016-2017: compania a înregistrat pe plan local, în decursul celor şase luni analizate, un volum de 32,6 milioane tranzacţii plăţi facturi, în creştere cu 11,7% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului precedent. Totodată, s-au raportat creşteri şi pe restul segmentelor de plăți din portofoliul PayPoint: cel al transferului de bani, al plății contravalorii rovinietei şi pe segmentul încărcării cartelelor telefonice preplătite.

În decursul celor şase luni, PayPoint a semnat unsprezece noi acorduri de colaborare cu furnizori parteneri din segmentul utilități şi financiar-bancar, atât locali cât și cu acoperire națională, dând consumatorilor acces la o gamă de plăți tot mai generoasă. Pentru a asigura accesul unui număr cât mai mare de persoane la beneficiile sistemului, în perioada analizată compania şi-a optimizat şi crescut reţeaua cu 521 magazine ce poartă însemnele PayPoint, ajungând astfel la finalul lunii septembrie 2016 la 10.662 puncte de plată la nivel naţional, în creştere cu 12.7% față de aceeaşi lună a anului precedent.

Mugur Dogariu, Managing Director PayPoint România, a declarat: „Continuând tradiția ultimilor ani, cele şase luni au adus creşteri pe toate segmentele de interes pentru noi: tranzacții, parteneri-furnizori, rețea, notorietate şi, implicit, consumatori deserviți. În acest context, am continuat eforturile de diferențiere în piață prin varietatea plăților oferite, prin vizibilitate, prin calitatea rețelei, printr-o prezență greu de egalat în mediul rural. Cum au arătat şi rezultatele studiilor realizate recent pentru PayPoint România, procentul de notorietate, gradul de utilizare a sistemului, satisfacția şi loialitatea consumatorilor spun multe despre evoluția companiei; cele aproape 250 milioane de tranzacții Plăți Facturi înregistrare de la lansarea serviciului în România sunt o confirmare în acest sens. În cea de-a doua parte a anului financiar vom continua investițiile în consolidarea poziției curente, inclusiv prin lansarea de servicii noi în mediul de retail, extrem de importante în strategia PayPoint.”

Datele sunt extrase din comunicatul oficial de anunţare a rezultatelor financiare ale PayPoint plc. pentru primul semestru al anului financiar 2016-2017, încheiat la data de 30 septembrie 2016. La nivelul Grupului PayPoint, compania a raportat un volum de 337,2 milioane tranzacţii, în valoarea totală de 4,9 miliarde lire sterline, fiind anunțate venituri nete de 58,4 milioane lire sterline.

Leave a Reply

Your email address will not be published.