Kaufland România lansează primul program dedicat sprijinirii producătorilor români

in-interiorul-magazinului-kaufland-ferentari_Kaufland Romania va derula primul program national care sprijina producatorii locali de legume-fructe sa obtina cea mai prestigioasa certificare internationala de calitate si siguranta alimentara, GLOBAL G.A.P. (Good Agricultural Practices). Aceasta le permite agricultorilor inclusiv exportul produselor romanesti oriunde in lume. Programul se adreseaza tuturor producatorilor romani de fructe si legume parteneri ai Kaufland Romania si va demara efectiv in ianuarie 2017. Programul este o premiera in Romania si este initiat de Kaufland Romania in parteneriat cu International Finance Corporation (IFC), membra a World Bank Group, si o companie externa specializata in consultanta pentru obtinerea certificarii GLOBAL G.A.P.

Pe langa sustinere si consultanta oferite in cadrul programului, Kaufland Romania va sprijini financiar 15 dintre cei mai eligibili producatori romani de legume si fructe in obtinerea certificarilor GLOBAL G.A.P., achitand integral costurile acestora.

Programul se va desfasura de-a lungul anului 2017 in cinci etape, care constau in: diferite serii de training-uri, analize de sol si apa, construirea unor planuri de actiune personalizate, implementare si evaluare.

Garantarea calitatii produselor, oportunitatea de a le exporta oriunde in lume si siguranta ca orice retailer le va prelua integral sunt doar cateva din beneficiile pe care le aduce noul program Kaufland Romania agricultorilor romani. Pe viitor, intentionam sa oferim asistenta unui numar mai mare de producatori, care vor beneficia de expertiza, standardele de calitate si competenta care au consacrat Kaufland Romania”, a declarat Ionut Parfente, Director Executiv Achizitii legume si fructe, Kaufland Romania.

 

Noul program reconfirma angajamentul Kaufland Romania de a sprijini producatorii romani si propune o solutie concreta pentru dezvoltarea acestora, promovand valoarea produselor romanesti si implicit sustinand economia locala.

De asemenea, pe langa un portofoliu cu peste jumatate din produse autohtone, Kaufland Romania organizeaza seria nationala de targuri de bunatati romanesti, prin care pune la dispozitie gratuit producatorilor din Romania atat spatiu de vanzare, cat si toata logistica necesara – pentru a aduce savoarea produselor locale mai aproape de oameni. Totodata, Kaufland Romania a dezvoltat proiectul Cooperativa “Tara mea”, alaturi de Federatia Agrostar si Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale, marca proprie prin care ofera produse traditionale de la peste 200 de fermieri din Romania.

Leave a Reply

Your email address will not be published.