Dare Digital lansează campania de Black Friday a METRO România

filename_0dare-digital-semneaza-campania-de-black-friday-a-metroAgenția de performance marketing Dare Digital, care se ocupă în mod curent de campanii online,  a dezvoltat conceptul de campanie Black Friday de anul acesta al METRO România, comerciantul care a introdus și lansat pe piața locală sistemul de vânzare cash&carry.

Campania “Înnebunit după Black Friday? Fii primul la METRO se desfășoară la nivel național, în perioada 17-27 noiembrie 2016, pe TV, radio, print, online, precum și printr-o serie de proiecte speciale.

Black Friday a devenit în ultimii ani o campanie tot mai apreciată de consumatori și implementată cu succes de marile rețele comerciale din România. Pregătirile și logistica necesare încep cu luni înainte, iar evenimentul se bucură, de fiecare dată, de mai multe weekenduri dedicate.

Sursa de inspirație a agenției Dare Digital în realizarea noii campanii a reprezentat-o cursa consumatorilor printre raioane – atât fizice, cât și virtuale – care se încheie exclusiv odată cu epuizarea stocurilor. Mixul de perseverență, anduranță și răbdare de care dau dovadă aceștia a fost hiperbolizat în noua campanie METRO, pentru a evidenția situațiile extreme care îi pot surprinde pe cumpărători în goana după cele mai avantajoase oferte.

Personajul principal este interpretat de actorul Mihai Rait, care joacă rolul unui client obișnuit al magazinelor METRO, în perioada discounturilor de Black Friday. Fiecare spot prezintă câte o întâlnire amuzantă cu oamenii prinși de febra reducerilor.

“METRO este un client foarte deschis, care se și ne provoacă în mod constant să ieșim, deopotrivă, din tiparele convenționale ale comunicării. Întreaga echipă a lucrat cu plăcere la acest proiect, care excedează prezentarea obișnuită a Black Friday și beneficiază de implicarea unui actor cunoscut și îndrăgit de români”, a declarat Ciprian Susanu, Managing Partner al Dare Digital.

Leave a Reply

Your email address will not be published.