Farmec, cel mai important producător român de cosmetice, a deschis un nou magazin Gerovital la București, al treilea la nivel național. Astfel, după inaugurarea, în luna septembrie, a primelor două magazine Gerovital la București și la Constanța, producătorul clujean continuă extinderea rețelei de spații comerciale proprii.
Situat în ansamblul comercial Veranda din București, pe strada Ziduri Moși 23, noul magazin Gerovital are o suprafață totală de 34 de metri pătrați, iar pentru amenajarea acestuia s-au investit peste 60.000 de euro. Magazinul oferă toate produsele din gamele Gerovital și Aslavital, dar și consultanță permanentă legată de acestea. Cei care trec pragul magazinului pot beneficia gratuit de un test de dermoanaliză, în urma căruia pot afla informații despre tipurile de ten (mixt, gras, uscat, gras), precum și despre nivelul de hidratare și cantitatea de melanină din piele. În funcție de aceste rezultate, consultanții Gerovital le pot recomanda produse cosmetice adaptate pielii lor.
“Gerovital este o marcă de încredere, inovatoare, cu produse eficiente, create de specialiști cu tradiție în domeniu. În ultimii ani, este brandul numărul 1 în preferințele românilor, pe segmentul Care, conform datelor Nielsen, iar popularitatea sa este în continuă creștere. Inaugurarea primului magazin Gerovital din țară, în luna septembrie, s-a bucurat de un real succes, iar faptul că românii de peste tot recomandă acest brand și prietenilor, ne-a convins să ajungem și mai aproape de consumatorii noștri prin deschiderea acestui nou spațiu, în cel mai recent mall inaugurat, Veranda. Clienții magazinului vor beneficia de toate produsele brandului, precum și de întreaga gamă Aslavital, o marcă unică pe piață, cu eficiență dovedită, ce include produse pe bază de argilă românească 100%”, a declarat Mircea Turdean, Director General Farmec.