Începând cu data de 11 octombrie 2016, Idea Events, în colaborare cu Asociaţia Română pentru Mobilitate Sustenabilă şi Asociaţia Together for a Better Tomorrow, a dat startul campaniei “e-Mobility Weeks”. Partenerul principal al campaniei este Kaufland România.
Kaufland România susţine mobilitatea ecologică, fiind primul retailer care a achiziţionat 18 autoturisme electrice şi a lansat, în parteneriat cu Renovatio, prima reţea publică de staţii de încarcare a maşinilor electrice din Romania. Grija pentru un mediu curat şi sustinerea proiectelor de dezvoltare durabilă constituie preocupări aflate pe lista prioritaţilor companiei Kaufland România.
Campania “e-Mobility Weeks” este primul proiect de acest gen din România, dedicat informării, educării şi conştientizarii beneficiilor oferite de mobilitatea ecologică, cu focus asupra unor problematici de actualitate, precum reducerea emisiilor poluante şi schimbarile climatice.
Mulţumim “Ambasadorilor e-Mobility Weeks”, care au raspuns afirmativ invitaţiei noastre şi vor gazdui dezbateri pe teme legate de mediu şi transport ecologic: Lauder Educational Complex Reut, International British School of Bucharest, Globalworth Asset Managers, Green Gate Official Building şi West Gate District.
Campania noastră va continua pe parcursul întregului an 2016, urmând ca în anul 2017 să se transforme în “Caravana e-Mobility”, ce va reuni şi alte instituţii implicate în transportul urban, naval sau feroviar.