Hornbach, afaceri în creştere în primul semestru, la 2,2 miliarde de euro

hornbachConcernul Hornbach Holding AG & Co. KGaA (grupul Hornbach) a menținut tendința pozitivă înregistrată în primul trimestru din anul financiar curent şi în al doilea trimestru. Astfel, în perioada 1 iunie – 31 august 2016 business-ul companiei s-a majorat cu 6,8%, atingând 1,07 miliarde euro. Raportat la primul semestru, afacerile concernului au crescut cu 6,4%, la 2,186 miliarde de euro. De asemenea, rezultatul operațional (EBIT) s-a majorat pe parcursul celui de-al doilea trimestru cu 2,2%, la 76 milioane de euro și, cumulat în prima jumătate de an, cu 0,9%, la 152,5 milioane de euro. În acest context, Grupul Hornbach confirmă prognoza cu privire la cifra de afaceri şi veniturile întregului an 2016/2017.

Dinamicia ridicată a cifrei de afaceri a întregului Grup a fost puternic influenţată de cele 154 de magazine de materiale de construcţii şi grădinărit, gestionate de către cel mai mare sub-concern operativ, Hornbach Baumarkt AG. În acest context, vânzările după primele șase luni ale magazinelor au depășit, pentru prima dată, pragul de 2 miliarde de euro. Astfel, cifra de afaceri a sub-concernului a înregistrat, în primul semestru al anului 2016/2017, o creștere de 6,7%, la 2.062,5 milioane de euro (în anul precedent, 1.933,4 milioane de euro), după o creștere în cel de-al doilea trimestru de 7,0%, atingând 1.003,6 milioane de euro (în anul precedent, 938,2 milioane de euro).

Cu raportare la o suprafață și un curs de schimb similare, sub-concernul și-a majorat cifra de afaceri în cel de-al doilea trimestru cu 4,5%. Performanțe bune în Germania „În Germania, magazinele noastre de materiale de construcții și grădinărit, cu o creștere de 2,5% raportată la o suprafață similară, au înregistrat o evoluție mult mai bună în comparație cu media din sectorul DIY“, a declarat Albrecht Hornbach, președintele consiliului de administrație al Hornbach Management AG.

Leave a Reply

Your email address will not be published.