Xerox a publicat raportul Global Citizenship 2016, în care demonstrează progresul făcut în ceea ce privește furnizarea în mod responsabil a serviciilor de tehnologie și de externalizare a proceselor de business, ajutând, în același timp, clienții și comunitățile să facă față tuturor provocărilor din domeniu. Conform documentului, principalele realizări înregistrate în anul fiscal 2015 includ:
- Clientul este pe primul loc: Xerox este una dintre cele mai inovatoare companii din lume și își folosește experiența în folosul clienților. De exemplu, Xerox și departamentul de transport din Florida pregătesc lansarea unui sistem de taxare, de ultimă generație, care să crească eficiența operațională și să ofere o mai bună experiență de utilizare locuitorilor din Florida și vizitatorilor. Eforturile companiei de a modela piața de tehnologie a documentelor continuă să fie recunoscute – astfel, pentru al optulea an consecutiv, Xerox a fost numit drept unul dintre liderii pieței în cadranul magic Gartner pentru servicii de management al conținutului și al imprimării.
- Etica afacerilor: Xerox a fost inclusă în topul 100 al celor mai buni ”cetățeni corporativi” de către revista Corporate Responsibility.
- Diversitatea la locul de muncă: În Statele Unite, 60% din angajații Xerox sunt femei, iar femeile reprezintă 32% din managerii din middle și top management. Minoritățile reprezintă 48% din angajați și 15% din managerii din middle și top management din Statele Unite.
- Protejarea planetei: Compania a redus consumul de energie cu 12% și a scăzut emisiile cu 20% — echivalentul a 65.000 de tone de dioxid de carbon, în sediile din întreaga lume.
- Grija pentru comunități: Peste 2.500 de organizații non-profit, facultăți și universități au primit sprijin financiar direct prin intermediul Fundației Xerox sub formă de granturi, donații sau activități care vizează comunitățile.
“De peste 50 de ani, inițiativele Xerox au avut un impact pozitiv asupra lumii în care trăim”, spune Burns. În raport, ea adaugă, “Responsabiliatea corporativă va continua să fie vitală pentru ambele companii după încheierea procesului de separare. Fiecare din ele va păstra valorile și cultura noastră, incluzând un angajament constant pentru integritate, inovație, sustenabilitate și comunități.” – Ursula Burns, CEO și președinte Xerox
Raportul anual de responsabilitate corporativă arată, de asemenea, modul în care Xerox folosește tehnologia pentru a-și ajuta clienții să își reducă amprenta de carbon. Un exemplu în acest sens îl reprezintă CompleteView Pro, un instrument din cadrul procesului de management al imprimării care analizează obiceiurile și costurile de imprimare. Folosind analiza sistemică de date, instrumentul ajută companiile să înțeleagă mai bine impactul pe care îl au activitățile de imprimare asupra mediului, inclusiv consumul de energie și emisiile de CO2 cauzate de echipamente și sedii.
Alte exemple vizează serviciile de management al imprimării, aplicațiile de planificare a călătoriilor și platforma pentru servicii de parcare Merge™.
În cadrul companiei sunt folosite tehnologii care utilizează în mod inteligent energia, cum ar fi tonerul cu punct de topire scăzut (EA), care necesită cu 30 – 35% mai puțină energie pentru a fi produs. De asemenea, Xerox folosește surse de energie regenerabilă pentru sediile sale și implementează proiecte de management al energiei și modernizare a echipamentelor, cum ar fi țevile exterioare pentru a răci apa rezultată din diverse procese în sezonul rece.
Pentru a citi raportul integral, click AICI