ParkLake a ales agenția care se va ocupa de activitățile de BTL pe plan local

parklake_interior-2ParkLake a ales agenția MSPS Marketing & Communication drept unul dintre partenerii care îi va asista în derularea activităților de BTL pe plan local.

Agenția MSPS Marketing & Communication va fi responsabilă, pe de o parte, de dezvoltarea și implementarea strategiei de BTL și, pe de altă parte, de procesul de integrare a serviciilor de marketing în campaniile de BTL, de la evenimentele organizate până la activări punctuale.

„ParkLake este primul proiect care beneficiază de o conexiune directă cu natura și reprezintă, totodată, unul dintre cele mai ambițioase și inovative centre comerciale din industrie, invitând publicul larg să se bucure de o experiență unică. 2016 este un an extrem de important pentru noi, cu așteptări și provocări deosebite pe care sperăm să le împlinim cu succes. Fiind la început de drum, încercăm să ne consolidăm relația cu clienții noștri și să îi asigurăm de calitatea și diversitatea serviciilor noastre. MSPS Marketing & Communication reprezintă, pentru noi, un partener de încredere, a cărui viziune creativă sperăm să ne ajute în poziționarea și dezvoltarea strategiei noastre pe termen lung”, a declarat Cătălin Cucian, ParkLake Center Manager.

„Colaborarea cu ParkLake ne lansează provocarea de a gândi outside the box, de a veni în permanență cu soluții creative de comunicare integrată, scopul fiind consolidarea relației dintre consumator și brand. Ne onorează încrederea pe care ParkLake ne-a acordat-o și suntem convinși că proiectele pe care le vom implementa împreună vor aduce satisfacții de ambele părți și ne vor stimula creativitatea”, a precizat Andreea Milu, BTL Account Manager MSPS Marketing & Communication.parklake_interior

Ultimele luni din 2016 vin cu o serie surprinzătoare de activități gândite să puncteze momente importante, precum Ziua Națională a României, Halloweenul, Crăciunul, dar și activități cu o capacitate mare de repetitivitate pentru a introduce ParkLake în rândul primelor alegeri pentru petrecerea timpului liber. Astfel, zona de food court vine în întâmpinarea clienților ParkLake cu spații special amenajate pentru relaxare, precum Banca de Lectură, cu o serie de cărți care stau la dispoziția pasionaților de lectură, sau un spațiu destinat împătimiților de board games.

În perioada imediat următoare, în dezvoltarea strategiei de BTL și de marketing, MSPS Marketing & Communication a abordat o viziune de comunicare creativă. Astfel, ParkLake a pregătit activități care să atragă întreaga familie: workshopuri tematice zilnice pentru copii, seri live de Jazz, escape room tematic de Halloween, defilare a Fanfarei Naționale de 1 decembrie și multe alte activări care să aducă împreună copiii și părinții într-o atmosferă încântătoare.

Leave a Reply

Your email address will not be published.