Adeplast la 9 luni: creștere de 17% a cifrei de afaceri

adeplastLa sfârșitul lunii septembrie AdePlast a înregistrat o cifră de afaceri de 277 milioane lei, în creștere cu 17% față de aceeași perioadă a anului trecut. În aceeași perioadă compania a livrat peste 1 milion de metri cubi de polistiren, în condițiile în care la sfârșitul lui 2015, nivelul atins pentru acest produs a fost de 966 mii de metri cubi .

“Este rezultat extrem de bun pentru o companie de dimensiunea noastră și pentru piața în care activăm. Pentru anul acesta ne-am propus menținerea cotei de piață, însă am reușit mult mai mult decât atât. Diversitatea de produse și soluții, dezvoltate chiar în laboratoarele noastre de cercetare, fac din AdePlast o marcă pe care nu o mai poți evita atunci când îți construiești o casă, faci o reparație sau o renovare”, declară Marcel Bărbuț, proprietar AdePlast.

“În ceea ce privește termosistemul am reușit să livrăm 10 milioane de metri pătrați, iar sezonul este în plină derulare. AdePlast își păstrează detașat poziția numărul 1 și în piața de polistiren, care anul acesta a suferit o serie de convulsii în sensul că un producător român și-a vândut facilitățile către o multinațională, iar alți producători s-au agregat în diverse structuri asociative care reprezintă mai mult sau mai puțin interesele pieței. Totuși, în ciuda evoluțiilor din acest an, piața de polistiren se așază încet, încet pe aceleași coordonate ca în țările dezvoltate, iar la final vor rămâne 4-5 producători importanți, care își vor disputa clienții doar pe principii calitative, iar producătorii de garaj vor dispărea cu totul din peisajul actual al pieței”, precizează Marcel Bărbuț.

Creșteri importante la 9 luni sunt înregistrate și la export, prin livările din Ungaria, Bulgaria, Republica Moldova, Cipru, Marea Britanie, Germania sau Austria.

“Avem un avans de 55% față de anul trecut și asta se datorează faptului că am început să avem parteneri stabili pe zone cu potențial mare de dezvoltare, dar și pentru că investițiile în certificările de calitate ale produselor încep să își arate roadele”, explică Alex Bărbuț, Export & Development Manager AdePlast.

Gamele produse cu cele mai mari creșteri sunt polistirenul, mortarele umede și cele uscate. Una dintre piețele pe care AdePlast le-a accesat intens în ultima perioadă a fost cea a hidroizolațiilor. În caliatea sa de furnizor de soluții complete pentru construcții AdePlast livra deja soluții hidroizolante industriale prin gama de produse Schomburg. La acestea se adăugă, mai nou, membranele hidroizolante, care, la 9 luni, au înregistrat o creștere de 26% în vânzări și 51% în cantități.

Leave a Reply

Your email address will not be published.