PepsiCo a anunţat o ambiţioasă agendă de sustenabilitate globală

lkjhjbjhPepsiCo a anunţat o ambiţioasă agendă de sustenabilitate globală, creată pentru a susţine dezvoltarea afacerii în corelație cu nevoile societăţii aflate într-o perpetuă schimbare. Eforturile companiei, care se focusează pe crearea unei relaţii mai sănătoare între oameni şi alimente, se referă la scopuri precise ale PepsiCo de a crea băuturi şi alimente mai nutritive, un sistem global de alimentaţie mai sustenabil şi comunităţi mai prospere.

Noile iniţiative ale PepsiCo se înscriu în angajamentul de a livra “Performanţă cu Scop”, o viziune inovatoare lansată în 2006, înrădăcinată în credinţa că o afacere de succes este strâns legată de sustenabilitatea lumii în care trăim.

Pentru a avea succes în lumea volatilă de astăzi, aflată în permanentă schimbare,  companiile trebuie să exceleze în trei puncte: să aibă performanţe financiare puternice, obţinute într-un mod sustenabil în timp şi cu responsabilitate faţă de nevoile societăţii”, a declarat preşedintele şi CEO-ul PepsiCo Indra Nooyi. “Primii zece ani ai călătoriei filozofiei <<Performanţă cu Scop>> au arătat că o companie poate obţine rezultate bune prin a face bine. Am creat o valoare importantă pentru acţionari şi în acelaşi timp am făcut paşi importanţi spre rezolvarea problemelor prioritare de mediu, sănătate şi sociale în întreaga lume.

Drumul companiei PepsiCo este departe de a se încheia, iar noile noastre obiective au fost concepute pentru a extinde eforturile noastre”, a continuat Nooyi. “Ne-am trasat planurile ţinând cont de Obiectivele de Dezvoltare Durabilă ale ONU şi credem că paşii pe care îi vom face vor ajuta PepsiCo să atingă noi culmi în următorii ani. Companii precum PepsiCo au oportunitatea, dar şi responsabilitatea, nu numai de a obţine un profit, ci de a-l obţine într-un mod care să ajute întreaga planetă.

Trei piloni pentru dezvoltarea durabilă

Agenda “ Performanţă cu Scop” a PepsiCo pentru următorul deceniu se concentrează pe trei prioriţăţi:

  1. Creşterea într-un mod sustenabil a eforturilor companiei de a îmbunătăţi produselepe care le vinde.
  2. Protejarea
  3. Învestirea cu autoritate a oamenilor din întreaga lume.

În toate parteneriatele sale, PepsiCo are o abordare holistică pentru a progresa în toate cele trei direcţii. Planurile companiei au fost stabilite ținând cont de cele mai noi descoperiri științifice și pe baza unei consultări active cu acționarii, având în vedere totodată de Agenda ONU 2030 pentru Dezvoltare Durabilă.

Pentru atingerea acestor obiective, acțiunile companiei se vor îndrepta către o alocare responsabilă a capitalului, angajamentul de a atinge targeturile financiare, cât și crearea  de plus valoare pentru partenerii noștri. Compania crede că prin atingerea acestor obiective își va spori profitul și performanțele financiare pe termen lung.

Leave a Reply

Your email address will not be published.