Experimentul Julius Meinl: peste 2700 de cupluri și-au dat întâlnire la cafea și poezie

poezie-in-doi„Poezie în doi” a reușit să aducă împreună peste 5500 oameni, adica mai bine de 2700 cupluri, pe 1 octombrie, de Ziua Internațională a Cafelei, ziua în care poezia și iubirea au devenit monede de schimb. Julius Meinl a reușit încă o dată printr-un manifest social unic să îndemne românii la creativitate, dar și să-i încurajeze să-și exprime sentimentele față de persoana iubită la o cafea.

Mii de oameni au vizitat în ultimele două săptămâni www.meinl.ro și și-au înlocuit poza de profil de Facebook cu o “poezie de profil”, alăturându-se campaniei manifest inițiate de brandul de cafea vienez. Acesta a fost, însă, doar un prim pas în demonstrarea iubirii față de cel drag. Pe 1 octombrie, peste 2700 de cupluri au ieșit să își bea cafeaua împreună și au fost recompensate pentru gestul lor de către Julius Meinl cu o cafea în locațiile partenere.

La nivel global, acest eveniment a inclus peste 450 de locații Julius Meinl din 11 țări și a adunat peste 20 milioane de aprecieri.poezie-in-doi

“Am pășit pe un teren nou cu un experiment social care s-a dovedit a fi un real succes. În România am reușit să aducem împreună la o cafea nu mai puțin de 2700 de cupluri care au ales să își deschidă inimile și să își exprime sentimentele la o întâlnire poetică în cafenelele noastre. Am început cu „Plătește cu Poezie”, eveniment lansat în România în urmă cu 4 ani și care, la ora actuală, are loc în peste 30 de țări, anual scriindu-se în jur de 100.000 de poezii. „Poezie in doi” a fost încă un mod de a demonstra că versurile pot într-adevăr să aibă un impact real și să facă lumea mai bună.” – Tibor Dobri, Managing Director CEE South East, Julius Meinl.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.