Mastercard și PayPal își extind parteneriatul

mastercard2Mastercard și PayPal au anunțat că intră într-o nouă etapă a parteneriatului lor pe termen lung, cu scopul de a îmbunătăți experiența de plată furnizată consumatorilor, prin demarcarea clară a Mastercard printre opțiunile de plată disponibile în cadrul PayPal, integrarea serviciilor Masterpass ca opțiune de plată pentru comercianții înrolați pe platforma Braintree a PayPal și extinderea prezenței PayPal la momentul efectuării plății. Aceasta le va oferi plusvaloare deținătorilor de carduri Mastercard, instituțiilor financiare și clienților PayPal. În urma extinderii parteneriatului, consumatorii și micii comercianți își vor putea încasa instant fondurile deținute în conturile PayPal direct pe cardul lor de debit Mastercard. În același timp, PayPal va primi o serie de stimulente financiare legate de volum iar, ca urmare a angajamentelor asumate în cadrul noului acord, nu va mai suporta unele costuri asociate operatorului de portofele digitale.

“Libertatea de alegere a clienților și colaborarea cu partenerii noștri sunt principii fundamentale pentru PayPal, care ghidează modul în care ne desfășurăm activitatea – furnizându-le clienților noștri mai multe oportunități pentru gestionarea facilă a banilor, online, în cadrul aplicației sau în magazine,” a declarat Dan Schulman, președinte și CEO, PayPal.

“Cu fiecare parteneriat pe care îl semnăm, continuăm să extindem orizontul și valoarea brandului PayPal și să ne îmbunătățim situația financiară. Mastercard este un partener de încredere de mulți ani. Prin colaborarea și inovațiile noastre, vom continua să susținem avansul plăților digitale și să îmbunătățim experiența la plată pentru clienții noștri comuni.” “Fie că plățile au loc în mediul fizic sau în cel digital, consumatorii s-au obișnuit să vadă brandul familiar al Mastercard de la instituția emitentă preferată de ei,” a declarat Ajay Banga, președinte și CEO al Mastercard.

Leave a Reply

Your email address will not be published.