ParkLake: Investiție de 180 milioane de euro

ParkLake_ParkLake launch (10)

ParkLake, cel mai așteptat și cel mai aparte centru comercial din ultimii ani, își deschide în sfârșit ușile către public mâine, pe 1 septembrie. Astfel, bucureștenii se vor bucura de o experiență comercială nouă și unică alături de un design prietenos cu mediul, întregite de o combinație aparte de activități de agrement și sportive, chiar în vecinătatea Parcului Titan. Printre numeroasele idei revoluționare pe care le propune ParkLake, clienții se vor afla în fața unor concepte de retail noi pe piață și o combinație unică de chiriași, care include mai multe branduri nou-sosite pe piața din România. ParkLake are peste 97% din suprafața totală închiriată, restul spaţiilor aflându-se în negocieri avansate. În plus, arhitectura și designul atrăgător al centrului sunt în deplină armonie cu Parcul Titan din vecinătate și oferă o ședere confortabilă și plăcută într-o ambianță nouă, fără egal în toată țara.

Investiția de 180 de milioane EUR a Sonae Sierra și Caelum Development constă în peste 200 de magazine și va crea, odată cu deschiderea sa, aproximativ 2.000 de noi locuri de muncă directe. Centrul se bucură de avantajul suplimentar al unei parcări cu 2.450 de locuri și poate fi direct accesat cu toate mijloacele principale de transport public.

de pus„ParkLake este destinat prietenilor și familiei. Este locul unde am reușit să reunim concepte diferite legate de cumpărături, natură și familie. ParkLake este conceput pentru a deveni locul din oraș unde poți ieși la cumpărături sau să mănânci, dar și să te relaxezi, să te bucuri de o plimbare, să faci sport și să vezi un spectacol. Am vrut să venim cu o nouă perspectivă asupra cumpărăturilor și a activităților de agrement în București, iar de mâine încolo, oricine poate vedea cum arată experiența ParkLake”, a declarat Ingo Nissen, Managing Director al companiei Sonae Sierra, responsabil pentru proiectele de dezvoltare imobiliară din România.

Arhitectura modernă  combină elementele inspirate de cei trei piloni, Parc –Natură – Familie 

Centrul comercial gravitează în jurul temei  „Parc – Natură – Familie”, oferind vizitatorilor o experiență comercială inovatoare, și în același timp, răspunzând cerințelor de servicii și confort ale vizitatorului modern, cum ar fi parcarea prietenoasă, zonele de relaxare, o atmosferă inundată de lumină, cu o ambianță deconectantă și care respectă mediul. Designul exterior și interior unic și sustenabil se bazează și el pe cei trei piloni „Parc – Natură – Familie” și integrează ParkLake ca o extensie a mediului relaxant al parcului din vecinătate.

Distins cu premiul pentru cel mai bun proiect la categoria „Concept & Design Project of the Year” la cea de 10-a ediție a premiilor anuale decernate de SEE Real Estate Awards pentru anul 2015, ediție care a avut loc la București, România, ParkLake este conceput după cele mai înalte standarde de calitate, siguranță și sustenabilitate.

Centrul comercial are o terasă cu restaurante internaționale care oferă o priveliște minunată asupra parcului, precum și o zonă verde destinată activităților de agrement și sportive, organizării evenimentelor speciale și a piețelor de sezon, ca alternativă la ceea ce oferă parcul, venind cu o ofertă suplimentară de spațiu pentru recreere și distracție în aer liber.

Leave a Reply

Your email address will not be published.