Cel mai mare retailer online din România, eMAG a inregistrat in 2015 o cifră de afaceri de 1,95 miliarde de lei in toate tarile in care este prezent, cu 56% mai mare fata de anul precedent.
Extinderea regionala a fost motorul principal al dezvoltării și a beneficiat de jumatate din totalul investitiilor din 2015, care s-au ridicat la 48 milioane euro. In România, eMAG a avut o crestere de 28% a cifrei de afaceri, pana la 1,39 miliarde de lei, care a venit pe fondul extinderii accelerate a gamei de produse, a creșterii de piață și a creșterii adopției cumpărăturilor online.
„România este o piață cheie pentru Naspers, iar comerțul online este unul dintre sectoarele cu cea mai rapidă creștere din regiune în următorii ani. Business românesc, lider în ecommerce, creat și condus de o echipă talentată și dedicată, eMAG este în poziția ideală să beneficieze de această creștere. Ne bucură faptul că putem susține aceste planuri”, a spus Bob van Dijk, CEO Naspers.
„Ecommerce este un model de tehnologie care salvează timp și bani. Investim în tehnologie dezvoltată în România și exportăm acest model în Bulgaria, Ungaria și Polonia”, spune Iulian Stanciu, CEO eMAG.
Investițiile realizate anul trecut de eMAG au însumat 48 de milioane de euro. Principalele direcții au fost dezvoltarea regională a companiei, care a atras investiții de 24 de milioane de euro și dezvoltarea tehnologiei eMAG (18 milioane de euro). Încă 6 milioane de euro au fost investite în dezvoltarea de noi categorii, a brandului, dezvoltarea logistică și a angajaților prin programe speciale de formare.