METRO repoziționează franciza LaDoiPași și își propune să ajungă la peste 2000 magazine în 3 ani

Retailerul METRO Cash & Carry repoziționează brandul de proximitate LaDoiPași ca franciză independentă și țintește un număr de 2000 de magazine până în 2020. Decizia vine, pe de o parte, pe fondul preferinței tot mai crescute a consumatorilor pentru cumpărături rapide de proximitate, dar și din dorința de a susține antreprenorii locali la nivel național. În prezent, rețeaua LaDoiPași numără 430 de magazine, răspândite pe întreg teritoriul țării, dintre care 25 de noi locații au fost inaugurate în ultimele două luni.

Pentru a susține dezvoltarea accelerată a rețelei, METRO a inițiat un program amplu care integrează campanii de marketing, remodelări de magazine, training pentru forța de vânzări și instrumente de management al afacerii. LaDoiPași propune un model de business independent, care ar trebui să reflecte deopotrivă așteptările clienților și aspirațiile antreprenoriale, numitorul comun fiind reprezentat de comunitatea locală. Prin programul de afiliere LaDoiPași, comercianții au acces la consultanță pe toate zonele afacerii, de la branding, la sortiment de produse, acces la prețuri competitive de achiziție, transfer de know-how, echipamente moderne și comunicare integrată de marketing. Toate aceste elemente contribuie la crearea unei experiențe plăcute de cumpărare pentru client, respectiv a unui business profitabil pe termen lung pentru antreprenorul român.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Sunt o persoana :) *