Nissan anunță prelungirea parteneriatului cu UEFA Champions League

Nissan anunță prelungirea cu trei ani a parteneriatului la nivel global cu UEFA Champions League, incluzând și UEFA Super Cup. Acordul s-a semnat înainte de primul meci al sezonului 2017/2018 UEFA Champions League, astfel încât constructorul japonez devine partener oficial până la finalul sezonului 2020/2021. Parteneriatul cu UEFA Champions League, care a debutatîn sezonul 2014/2015, continuă să fie cea mai mare investiție a mărcii în zona sponsoring-ului sportiv. UEFA Champions League este cea mai urmărită competiție sportivă a planetei, cu o audiență cumulată de peste 3,6 miliarde telespectatori la nivel mondial pe sezon. Finala UEFA Champions League din 2017 a atras o audiență globală de peste 160 milioane de persoane, mai mult decât oricare alt eveniment sportiv al anului. Milioane de persoane auurmăritfinala în careReal Madrid a învins Juventus și a câștigat al 12 titlu Champions League.

„Inovație și pasiune sunt cuvintele-cheie pentru brandul Nissan, iar parteneriatul nostru cu cel mai pasionant eveniment sportiv al planetei în ultimii trei ani s-a înscris perfect în această filozofie”, a declarat Roel de Vries, Corporate Vice President, Global Head of Marketing Nissan. „Suntem încântați să prelungim acest parteneriat pentru încă trei sezoane, inițiativă ce va rămâne în centrul strategiei noastre globale de marketing.”

Ca parte a noului contract, Nissan va continua să aibă drepturi extinse la meciurile UEFA Champions League, dar și acces la alte drepturi exclusive, precum activările Center Circle Carriers sau UEFA Champions League Goal of the Week, prezentate de divizia digitală Nissan.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Sunt o persoana :) *