Lidl a devenit partener al programului Teach for Romania

Lidl_Back to SchoolLidl doneaza cate 1 leu programului national Teach for Romania, la achizitia oricarui produs din gama „Back to School”. Astfel, Lidl devine partener al programului educational „Teach for Romania”, a carui misiune este aceea de a le oferi copiilor optiuni de viata, prin educatie de calitate. Programul a fost dezvoltat initial de catre Teach for America in 1990, in Statele Unite. In tara noastra, programul este sprijinit de Ministerul Educatiei Nationale si vizeaza formarea profesorilor si invatatorilor ce vor facilita accesul la educatie pentru copiii din Romania.

Prin acest parteneriat, fiecare produs achizitionat de catre clientii care ii pregatesc pe cei mici pentru prima zi de scoala inseamna 1 leu pe care Lidl il doneaza catre „Teach for Romania”. Campania „Back to School” se incadreaza in randul initiativelor de responsabilitate sociala ale companiei, sub umbrela „Pentru un viitor mai bun”.

Cristina HanganuEducatia inseamna pentru un copil mai mult decat faptul ca invata sa citeasca si sa scrie. Inseamna sansa de a-si scrie propriul viitor si, de ce nu, chiar viitorul acestei tari, asa cum l-au visat. Credem cu tarie in misiunea echipei Teach for Romania si stim cu totii cat de important este sa ai alaturi, pe bancile scolii, dascali pregatiti si implicati, care sa ofere o sansa reala la educatie copiilor, indiferent de mediul din care provin”, a declarat Cristina Hanganu, Director de Comunicare si CSR Lidl Romania.

Produsele din gama „Back to School” participante la campanie cuprind produse destinate activitatilor scolare ale celor mici, precum instrumente de scris, ghiozdane, caiete sau penare. De exemplu, printre articolele pe care clientii le pot adauga in cosul de cumparaturi se numara: caietele matematica/dictando (intre 1,69 lei si 6,99 lei), rucsacul cu licenta (19,99 lei) si ghiozdanul cu licenta (119.00 lei), sau penarul echipat (29.99 lei).

Totodata, pentru ca responsabilitatea fata de mediu a companiei se reflecta si in oferta de la raft, gama „Back to School” include produse cu elemente de lemn provenit din paduri administrate responsabil, precum: Jocuri educative din lemn (49,99 lei), Set creativ (34,99 lei) sau Jocuri educative in cutie de lemn (19,99 lei). Aceste produse de inalta calitate sunt certificate conform standardelor impuse de Forest Stewardship Council (FSC).

Educatia a fost unul dintre domeniile prioritare de responsabilitate sociala pentru Lidl, sustinut de companie prin investitii semnificative. Doar pentru programul „Paine si Maine”, desfasurat de catre World Vision Romania, Lidl a donat peste 2.900.000 lei din 2016 pana acum. Programul, care a debutat in aprilie, anul trecut, isi propune sa reduca rata abandonului scolar in mediul rural.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Sunt o persoana :) *