Gerovital: Distincția “Produsul Anului 2017” pentru noile produse antirid

Trei dintre soluțiile antirid ale gamei Gerovital H3 Evolution au fost desemnate “Produsul Anului 2017” la categoria “Îngrijirea feței”, în cadrul galei anuale “Produsul Anului”. Apa micelară cu Acid Hialuronic, Serul cu Acid Hialuronic, concentrație 6% și Crema antirid cu Acid Hialuronic, concentrație 3% au primit cel mai bun scor în urma sondajului pe baza căruia au fost acordate premiile. În cadrul competiției, au fost premiate produse din 18 categorii. Distincțiile au fost acordate pe baza rezultatelor unei cercetări de piață realizate pe un eșantion reprezentativ la nivel național, format din 6000 de persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 54 de ani. Principalele criterii luate în considerare au fost inovaţia la nivel de funcţionalitate, design și ambalaj, dar şi nivelul de satisfacție pe care îl oferă produsul sau aportul pe care îl aduce în îmbunătăţirea vieţii consumatorilor

“Suntem mândri și recunoscători că aceste trei noi produse lansate au ajuns  pe primul loc în topul preferințelor românilor. Este o performanță care atestă încă o dată calitatea și eficiența produselor Gerovital. Le mulțumim tuturor celor care aleg acest brand și promitem să inovăm în continuare pentru a le oferi soluții de îngrijire la o calitate superioară, adaptate mereu dorințelor și nevoilor lor. Valorificăm sprijinul și încrederea consumatorilor, dedicându-ne cu pasiune pentru a ne menține numărul 1 în România”, a declarat Ioana Borza, Director de Marketing al companiei Farmec.

Cele trei produse din gama Gerovital H3 Evolution care au fost premiate au la bază acidul hialuronic pur si lipozomal și ingrediente de ultimă generație, ce garantează un puternic efect antirid.

Eficienta produselor a fost testata prin masuratori instrumentale. Astfel in cazul produsului Ser cu Acid Hialuronic testele clinice care au arătat că 52% din suprafața ridurilor și 20% din lungimea lor sunt estompate, după 28 de zile de utilizare.

Ajunsă la cea de-a opta ediţie, competiţia “Produsul Anului”, înfiinţată în Franţa în anul 1987, este prezentă în 37 de ţări şi îşi propune să stabilească o ierarhie a celor mai bune produse şi producători locali.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *