Peste 700 de participanți la Runfest- Fuga pe ulita

runfest_fuga-pe-ulita_foto-rares-gireada-1RUNFEST – Fuga pe uliță, cea mai amuzantă cursă de alergare din acest an, a scos la joacă peste 700 de participanți, concurenți și susținători, care s-au bucurat de o zi de toamnă deosebit de frumoasă sâmbătă, 19 noiembrie, în parcul Herăstrău din Capitală.

Concurentii au avut ocazia să se bucure de mișcare, de jocurile copilăriei și de o atmosferă deosebită în zona de Start/Finish, împletită și cu tradiții și gusturi românești.
Toți cei care au luat startul în cursa RUNFEST: Fuga pe uliță, susținut de Mega Image prin bradul Gusturi românești, au parcurs un traseu unic de 5 kilometri pe aleile parcului Herăstrău, iar pe drum au trecut prin mai multe provocări. runfest_fuga-pe-ulita_foto-daniel-mandache-1Și-au arătat agilitatea la Săriturile sprintene peste baloții de paie, au țopăit într-un picior La Șotron și s-au luptat cu uriașii la Țară, țară vrem ostași. Odată joaca încheiată, fiecare alergător a trecut victorios linia de sosire și a primit medalia de Finisher.

La final, toată lumea a sărbătorit pe acorduri muzicale folclorice moderne, susținute de membrii Bălașa Percussion Group acompaniați de tineri artiști, care au cântat la nai și vioară. Cum orice mișcare face și poftă de mâncare, fiecare participant a savurat o porție de fasole cu ciolan afumat sau de paste cu sos de roșii Barilla, iar adulții au primit un pahar de vin fiert aromat. Mega Image, partenerul oficial al competiției RUNFEST – Fuga pe uliță,  le-a oferit  alergătorilor o selecție de bunătăți sub marca Gusturi românești, care au fost foarte apreciate. La tombolă, 14 concurenți au câștigat diferite premii din partea Mega Image, Nomasvello și Isostar.

Concursul RUNFEST – Fuga pe uliță a fost susținut de Mega Image prin brandul Gusturi românești, în calitate de partener oficial. Evenimentul a beneficiat de sprijinul Running Warehouse Europe.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Sunt o persoana :) *