Danone lansează #CreativitateinPractica, concurs destinat studenților

vizual-creativitateinpracticaDanone deschide porțile… creativității și lansează #CreativitateinPractica, un concurs de idei adresat studenților. Aceștia vor avea ocazia să dobândească experiență practică în domeniul comunicării, să interacționeze cu specialiști în domeniu, dar și șansa să câștige unul dintre cele trei premii puse în joc, în valoare totală de 3.000 euro. Concursul se desfășoară în perioada 27 octombrie – 12 decembrie și are mai multe etape: înscrierea echipelor, întâlnire de debriefing, înscrierea propunerilor și susținerea proiectelor finaliste în fața juriului.

Prin această inițiativă ne propunem să oferim studenților posibilitatea de a acumula experiență practică, în completarea orelor de studiu din facultate. Căutăm idei îndrăznețe, gândire strategică, atenție la detalii și multă creativitate. Pe durata de desfășurare a concursului, atât noi, din partea Danone, cât și ceilalți membri ai juriului, vom fi alături de studenți – vom crea un grup online de interacțiune, doar cu echipele înscrise, unde vor primi clarificări, îndrumări, sfaturi și surse de inspirație. Vom avea o întâlnire de debrief cu membrii juriului și, pentru cei interesați, vom organiza o vizită la fabrica Danone din București, pe data de 2 noiembrie.” declară Cristina Popescu, Director de Comunicare Danone.

Pentru a participa la acest concurs, studenții trebuie să se grupeze în echipe și să rezolve unul dintre cele două briefuri:

Brief 1 – Campanie de comunicare pentru promovarea proiectului social ”O șansă pentru familia ta”.

Context: proiectul ”O șansă pentru familia ta”, lansat în 2012, se adresează comunităților de gospodari din zonele cu potențial redus de dezvoltare, cu scopul de a le oferi șansa unui trai mai bun prin dezvoltarea sustenabilă a unui mic business de producție de lapte. Acest proiect a dovedit că şi comunităţile mici, dacă sunt susținute și ajutate, pot produce lapte de calitate superioară și pot dezvolta un model eficient de business local, ca sursă familială de venituri.

Obiectiv brief: Promovarea proiectului ca un model de dezvoltare sustenabilă pentru alte comunități rurale cu potențial de dezvoltare redus, cu scopul de a susține eventuala replicare a acestuia, spre beneficiul comunităților respective.

Brief 2 – Campanie de informare și educare despre rolul iaurtului în alimentație.

Context: consumul de iaurt în România este scăzut, de doar 5 kg/ an/ cap de locuitor, comparativ cu alte țări din spațiul european (Franța – 19 kg/ an/ cap de locuitor, Bulgaria – 17 kg/ an/ cap de locuitor sau Portugalia – 20 kg/ an/ cap de locuitor). Iaurtul se numără printre cele mai sănătoase alimente, situându-se pe locul doi în ierarhia alimentelor dense în nutrienţi raportat la numărul de calorii, după fructe şi legume.

Obiectiv brief: Creșterea nivelului de cunoaștere a rolului și beneficiilor iaurtului în alimentația zilnică.

Proiectele înscrise în campanie vor fi evaluate de un juriu format din: Lucian Mîndruță (jurnalist, lector universitar, prezentator radio și TV), Cristian Mărgărit (antreprenor, blogger și consultant în nutriție și fitness, fondator și realizator getfit.ro), Cristina Popescu (Director de Comunicare Danone) și Antonio Momoc (specialist în comunicare și relații publice, conferențiar doctor la Universitatea din București). Ei vor evalua etapele esențiale ale unei campanii: cercetarea, planificarea, implementarea, evaluarea, dar și nivelul de creativitate și forma de prezentare.

Concursul se desfășoară în perioada 27 octombrie – 12 decembrie.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *