Coffee 2 Go România estimează o cifră de afaceri mai mare decât anul trecut

coffee2goGrupul Coffee 2 Go România, care deține în prezent 14 coffee spot-uri, așteaptă la finalul anului o cifră de afaceri de 3 milioane lei, cu 88% mai mare decât în 2015. Până la finalul lunii august 2016, grupul a înregistrat o cifră de afaceri de 2 milioane lei, fiind cu 92% mai mare decât perioada similară a anului trecut.  Creșterea se datorează deschiderii de noi kiosk-uri/coffee spot-uri atât în administrare proprie, cât și în regim de franciză. Kiosk-urile Coffee 2 Go sunt recunoscute de cumpărători după design-ul unic în formă de pahar de cafea, înregistrat pe piața din România. Coffee spot-urile Coffee 2 Go sunt amplasate în prezent  în București, Pitești, Brașov și Piatra Neamț.

“Anul 2016 este un an în care ne consolidam poziția și în același timp continuăm amplasarea de noi mini coffee spot-uri în București și în alte orașe din România. La mai puțin de patru ani de la deschidere avem deja 9 locații proprii mature și 5 în regim de franciză, iar în următorii 2 ani estimăm că vom ajunge la un total de 30 de kiosk-uri. Obiectivul nostru este să ducem brandul Coffee 2 Go în toată țara, iar procesul de francizare reprezintă în acest moment o prioritate pentru noi”, a declarat Iuliana Timaru, Managing Partner, Coffee 2 Go

15 francize până în 2017, rata record de recuperare a investiției în 5.5 luni

Compania intenționează să deschidă până la sfârșitul anului 2017 alte 6 kiosk-uri proprii în București și 10 în regim de franciză în țară.  Francizarea Coffee 2 Go a început în anul 2015, când au fost deschise primele 2 coffee spot-uri în Brașov. Rată de recuperare a capitalului investit de 9999 euro pentru prima locație din Brașov a fost de numai 5.5 luni, succes care a condus la deschiderea de către același francizat a celei de-a doua francize după doar 7 luni.

“Recuperarea investiției în doar 5.5 luni este un record pentru noi și posibil, din cunoștințele noastre, să fie cea mai mică rată de revenire pentru acest segment al coffee spot-urilor cu vânzare asistată din România. Dovada succesului este pentru noi faptul că Lucian Pop, francizatul din Brașov, este în momentul de față interesat de deschiderea celei de-a treia locații. Am avut cereri de franciză încă din prima lună în care am deschis primul kiosk, dar am așteptat 2 ani și dezvoltarea a 6 locații proprii, ca să ne convingem că “afacerea din paharul de cafea” este una profitabilă, sustenabilă în timp și potrivită și altor viitori antreprenori, indiferent de pregătirea lor anterioară”, a declarat Iuliana Timaru, Managing Partner,  Coffee 2 Go

Servicii de minimizare a riscurilor pentru francizați

Coffee 2 Go oferă viitorilor francizați o afacere la cheie, care se bazează pe indicatori de performanță și povești de succes, un produs apreciat și deja cunoscut de clienți, precum și servicii de consultanță și de minimizare a riscului, care presupun inclusiv relocarea unui kiosk fără costuri suplimentare.  Investiția de 9999 euro din partea francizatului include toate elementele necesare funcționării corespunzătoare și conforme cu cerințele mărcii precum kiosk-ul în formă de pahar, mobilierul, personalizarea și elementele de design interior și exterior, transportul și montajul la locație și totalitatea echipamentelor profesionale necesare funcționării complete și preparării produselor (espressoare, blendere, incalzitoare de apă/lapte, accesorii bar, frigider, congelator).

Clienții Coffee 2 Go pot să aleagă între 22 de produse, cuprinzând băuturi reci și băuturi calde, pe bază de cafea (filtru, espresso sau cafea solubila), de ceai sau fructe naturale (limonadă). Cafeaua folosită este realizată exclusiv pentru Coffee 2 Go combinând două tipuri de Arabica și Robustă, mix propus de furnizorul oficial al Casei Regale a României, Mihai Florescu. Coffee 2 Go sprijină producția românească, 90% din totalul ingredientelor, precum laptele, mierea sau zahărul sunt de origine autohtonă.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *